Klanttevredenheidsonderzoek

In de zomer van 2024 hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. 

Van de aangeschreven abonnees heeft 15% de vragen ingevuld. 

Graag willen we hier de uitkomsten met u delen. 

Onder de respondenten is bijna 70% al meer dan vijf jaar lid van de Monumentenwacht in Overijssel. Ruim 15% is afgelopen jaar lid geworden. 

De panden en objecten waarmee de respondenten lid zijn bij de Monumentenwacht in Overijssel zijn een mooie afspiegeling van ons abonnees bestand: 63% rijksmonument en 38% gemeentelijk monument.

Nagenoeg alle respondenten hebben in de afgelopen twee jaar nog contact met de Monumentenwacht gehad. Opvallend is dat 50% van de respondenten zelf de hand wil hebben op hoe vaak de Monumentenwacht bij hen langskomt en niet structureel periodiek ingespeld wil worden. De andere 50% wil wel graag dat de Monumentenwacht minimaal elke twee jaar op de stoep staat.

Gemiddeld wordt onze dienstverlening met een 3,83 uit 5 beoordeeld. 

Wij danken u hartelijk voor het gestelde vertrouwen in onze organisatie. 

Ook bedankt voor de respondenten die een tip of suggestie hebben achtergelaten. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren! Waar mogelijk zullen wij dan ook proberen dit door te voeren. 

Wilt u meer weten? Of heeft u behoefte aan een gesprek?

Neem dan contact met ons op: info@monumentenwachtflevoland.nl

Contact

Volg ons op Facebook

Met subsidie van: